Mire nyújtunk megoldást?
Kommunikáció - Munkamegosztás -Hatékonyság
Akár telefonon akár több E-mail címről érkezik a megkeresés, vagy csak Ön szeretne egy feladatot elvégezni egy társasháznak, a rendszerünk segítségével biztos nem felejtődik el, nem veszik el, átláthatóvá válik és mindenek elött átveszi a kommunikációs feladatokat az Ön válláról.
Kinek és miért ajánljuk?
Társasházkezelőknek / Vagyonkezelőknek
Bárhol is érkezzen be egy kérés - akár több email címről vagy telefonról - a HáziManó képes beolvasni, kategorizálni és feldolgozni azokat. A beérkező e-mailek automatikusan jegyekké alakulnak, amit hozzá tud rendelni a társasházhoz, kollégáihoz vagy esetleg akár harmadik félhez (karbantartókhoz, takarítókhoz).
Rövid távú ingatlan kiadásra
Számos platform elérhető már azon cégek számára, akik több ingatlant adnak bérbe rövid távra. AirBNB / Booking.com
A HáziManóval egy adott felületen láthatja az összes problémát független hol mikor és kinek adja ki az ingatlant.
Számvizsgáló-bizottsági tagoknak, felügyelőknek
Fontos, hogy akik idejüket, energiájukat áldozzák a többi tulajdonos és lakó zavartalan élete érdekében, fontos, hogy átláthatóságot kapjanak a társasház kezelőjétől és ők is elsőkézből értesüljenek a keletkezett problémákról. Rendszerünk segítségével statisztikát kaphatnak, teljes rálátást a problémákra, azok mennyiségére és lehetőséget a gyorsabb ügyintézésre.
Lakóknak, Tulajdonosoknak, Albérlőknek
Rendszerünk kiváló lehetőséget nyújt mindazok számára, akik maguk szeretnék megtekinteni, hol tart az ügyük. Bárki beléphet, jelezheti problémáját, kérését, jegyszáma alapján pedig online folyamatosan nyomon követheti azt.
Ehhez semmiféle különleges számítógépes tudásra nincs szükség, regisztráció sem kötelező, csupán internetelérés kell.
Könyvelőknek, Gondnokoknak, Karbantartóknak, Kiszolgáló személyzetnek
Azoknál a feladatoknál, ahol a lakó, a tulajdonos esetleg éppen a felügyelő nem tud közvetlenül kommunikálni a kiszolgáló személyzettel, a rendszer egy kattintással megoldja ezt az email beérkezésekor vagy a feladat létrehozása során.
A feladatkiosztást követően egyből minden részletre kitérő értesítést kapnak, ki, mikor, hol, mit kért és még a képek és beszélgetés elérhető.
Miért éri meg?
felgyorsítja a munka folyamatokat
bejövő kéréseket azonnal és naprakészen átláthatóvá, akár személyre szabva jelenti meg
javítja a kapcsolatokat a gyors kommunikációval
nyomonkövethető, dokumentált kommunikációt és visszajelzést biztosít
egyszerűen gyorsan egy kattintással kioszthatja a feladatokat
visszakövetheti a több éves eseményeket
Mit tud a szoftver?
átlátható, személyre szabható megjelenítése az aktuális feladatokra
több email cím egyidejű beolvasása és rendezése
szerepkörök és jogosultságok
munka és feladat kiosztás
automatikus válaszok és előre megírt sablonok küldése
ingatlanok csoportosítás