Alap működés

Hogy is dolgozik a HáziManó?

Kétféle képpen kezdődik a folyamat:

Ezután visszaigazoló emailt és értesítést küld a munkatársaknak. Ebből már minden érintett értesítést kap a kérésről.  A jegy egy kattintással kiosztható egy felelős munkatársnak vagy csoportnak. A jegyszám segítségével a felelősök közvetlen tudnak válaszolni, más munkatársak zavarása nélkül biztosítva ezzel a direkt kommunikációt. 

Amennyiben a kérés effektív munkavégzést igényel, tehát feladat is tartozik hozzá, egy kattintással elkészülhet az új feladat. A feladatokat szintén továbbadhatjuk a kijelölt munkatársnak, külsős vállalkozónak.

Vészhelyzeti kérések

Természetesen csőtörés vagy áramszünet esetén nincs idő levelezni.

Azonban az irodai munkatárs vagy a hívást fogadó személy rögzíti a HáziManó online bejelentő felületén a hibát, amit egyből ki is oszt a karbantartónak aki azonnal tud értesülni a munkáról.

Nézzünk egy példát!

A Váci utca 1. alatti egyik tulajdonos küld egy emailt, hogy elvesztette a kulcsát és szeretne új kulcsot csináltatni. Az email beérkezésekor a 0001-es sorszámmal egy jegy készül. A közös képviselő vagy más, munkát kiosztó személy értesítést kap erről a saját email-címére, anélkül, hogy a közös postafiókot megnyitná. Automatikus email révén a lakó is értesül róla, hogy már dolgoznak a problémáján, és keresni fogja valaki.

A jegy kiosztható azonnal akár a ház gondnokának, akár egy munkatársnak, ..... (pld.: kulcsmásolás). Ha a másolás megtörtént, ezt a feladatot lezárják a jeggyel, a lakó pedig rögtön értesül róla, mikor, hol veheti át a kulcsot.