Korunk egyik legnagyobb kihívásai közé tartozik a naponta beérkező elképesztő mennyiségű E-mail kezelése és több postafiók egyidejű használata a munkában. Napi kihívást jelent ezeket rendszerezni, feldolgozni, elolvasni, netán még 5-10 munkatárssal egyszerre kezelni napi kihívást jelent!
A HáziManó viszont átveszi ezt a feladatot és egy olyan rendszerbe menti át az E-maileket, amit már minden munkatárs átláthat és egyszerűen kezelhet. Nincs több címke, szűrő, olvasatlan státusz.
Ezentúl szükségtelen a közös E-mail cím vagy több postafiók amit együtt használnak! Nem fordul többé elő a már olvasott E-mail elfelejtése, elnézése.
A munkatársak saját email értesítéseket kaphatnak, mégis a központi E-mail cimeken kommunikálhatnak.
A beérkező E-mailekből a HáziManó egy jegyet készít, amit ki lehet osztani a kollégáknak és biztosítja az elkülönített kommunikációt valamint nyomon követést.
Az elkészült jegyeknél az üzenet folyamban közvetlenül lehet válaszolni. Nem kell megnyitni a levelezőprogramot, a levél közvetlenül kerül kiküldésre és természetesen a kiküldött elemekben is megjelenik.
Jegy beérkezésekor kioszthatja a felelős munkatársnak vagy csapatnak. Mindegy, hogy karbantartás, könyvelés, vagy adminisztráció, a munka szakemberekhez kerül.
Előre megírt válaszok létrehozása után csak ki kell választania a megfelelőt, és nyomban küldheti is.
Attól függően ki válaszol egy adott jegyre, válassza ki a saját vagy az ingatlan kezelő aláírását.
Csatolmányok automatikusan kerülnek tárolásra az emailek beérkeztekor.
Teljeskörűen személyre és házra szabhatja az értesítéseket. Döntse el, ki, mikor, miről kapjon azonnali értesítést. Akár egy új jegy keletkezik akár egy feladatot oszt ki a rendszer, az érintettek azonnal tudomást szereznek róla.