Alap működés
Hogy is dolgozik a HáziManó?
Kétféle képpen kezdődik a folyamat:
Az akár több email postafiókba beérkező emailekből egy jegyet készít a HáziManó.
A másik lehetséges létrehozása a jegyeknek a közvetlen Online felületen való gyors és egyszerű, akár regisztráció mentes bejelentő felület.
Ezután visszaigazoló emailt és értesítést küld a munkatársaknak. Ebből már minden érintett értesítést kap a kérésről. A jegy egy kattintással kiosztható egy felelős munkatársnak vagy csoportnak. A jegyszám segítségével a felelősök közvetlen tudnak válaszolni, más munkatársak zavarása nélkül biztosítva ezzel a direkt kommunikációt.
Amennyiben a kérés effektív munkavégzést igényel, tehát feladat is tartozik hozzá, egy kattintással elkészülhet az új feladat. A feladatokat szintén továbbadhatjuk a kijelölt munkatársnak, külsős vállalkozónak.
Vészhelyzeti kérések
Természetesen csőtörés vagy áramszünet esetén nincs idő levelezni.
Azonban az irodai munkatárs vagy a hívást fogadó személy rögzíti a HáziManó online bejelentő felületén a hibát, amit egyből ki is oszt a karbantartónak aki azonnal tud értesülni a munkáról.
Nézzünk egy példát!
A Váci utca 1. alatti egyik tulajdonos küld egy emailt, hogy elvesztette a kulcsát és szeretne új kulcsot csináltatni. Az email beérkezésekor a 0001-es sorszámmal egy jegy készül. A közös képviselő vagy más, munkát kiosztó személy értesítést kap erről a saját email-címére, anélkül, hogy a közös postafiókot megnyitná. Automatikus email révén a lakó is értesül róla, hogy már dolgoznak a problémáján, és keresni fogja valaki.
A jegy kiosztható azonnal akár a ház gondnokának, akár egy munkatársnak, ..... (pld.: kulcsmásolás). Ha a másolás megtörtént, ezt a feladatot lezárják a jeggyel, a lakó pedig rögtön értesül róla, mikor, hol veheti át a kulcsot.